Voeding fles

Hallo,
Mijn dochtertje is momenteel 7 weken oud. Zij slaapt snachts tussen de flessen soms al 5-6uur door. Dat is super! Overdag wisselt zo ontzettend. Zij heeft met flessen van 120 (waarvan ze dan 10-20 soms laat staan) soms na 2-2,5 uur alweer honger. Grotere flessen hebben dus niet altijd zin omdat ze niet altijd alles op krijgt. . Ze heeft 1 dag flesjes van 140 gedronken en dat ging beter. De dag erna weer flessen van 110 en dan weer snel honger. Met het gevolg als ik haar dan geef dat ze daarna ook weer sneller honger heeft omdat ze dan ook na 100 weer vol zit. Iemand tips.

Hi, misschien een beetje laat. Ik herken dit ook bij onze zoon. Hij is nu 5 weken oud. En vroeg eerst snachts om het uur eten, maar viel tijdens de voeding snel in slaap. Nu heeft hij dat in de ochtend. Drinkt zijn fles niet leeg en komt 1 uur later weer of sneller. En drinkt dan weer een beetje. Heb je al een oplossing gevonden ? Heb het idee dat het vooral onrust is en dat hij niet weet wat hij wilt ook.

Nee nog niet echt. Ik denk afwachten tot ze een keer de flessen helemaal lust. Het consultatie bureau geeft aan dat ze het dan gewoon nog niet op kan. En dat het vervelend is dat ze daardoor weer vroeger komt, en daarna weer, daar heb je ook veel aan… Het scheelt ook heel erg hoe ze smorgens drinkt. Als ze de ochtend fles niet leeg drinkt gaat de hele dag zo….