Voeding, afbouwen van de fles

Goedenmiddag,

Hier even een vraag over mijn dochtertje van nu net 8 maanden. We proberen nu met afbouwen van flessen. Ze drinkt tot nu nog 5x 180 met 6 scheppen. Zijn er ouders die nog tips hebben. Ze krijgt tussen door een fruithap, met de lunch een paar stukjes brood meer wil ze vaak niet. En groente hap. Hier eet E soms maar 100 gram van.
Ik hoor graag hoe het bij andere gaat. We zijn inmiddels wel met een schaaltje pap begonnen s’ ochtends . Tot op heden wisselend resultaat.

Hi,

Hier met een zoon 7,5 maand hetzelfde hoor. Ook al geef ik hem eerst fruithap 200 gram en half uurtje later de fles 180 cc (was eerst 240 cc) hij eet en drinkt het allebei op. Lunch en diner idem dito. Hij zal het wel nodig hebben. Soms probeer ik water met een scheutje roosvicee en boterham maar de ene keer drinkt hij het wel en de andere keer niet. Misschien eerst fruit/groentehap proberen en daarna de fles?

Bedankt voor je antwoord.
Het lukte ons nu een periode een fles minder te geven per dag. Maar soms lukt dit ook niet zoals de laatste tijd. Ons dochtertje heeft meerdere tandjes die doorkomen en zit waarschijnlijk in een sprong. Ze lijkt hierdoor dus toch meer nodig te hebben. Maar begrijp ik het goed uit je antwoord dat je een fles gaf van 240?

Met vriendelijke groet,

Kelly Goedhart-Tijssen

Hier nog maar 1 tandje. Klopt. Toen we nog aan het oefenen waren met hapjes gaf ik hem 240. Is inmiddels 4 x 150/180 geworden ivm dat hij zijn bijvoeding echt goed eet. Kan veel veranderen in twee weken tijd. Gaat ineens zo hard.

Groetjes!

240 kunstvoeding. Met hoeveel schepjes? Als ik vragen mag?

210 water 7 scheppen voeding. Doe het soms nog de laatste fles van 19:00 uur.