Slijm in urine baby 8 weken

Sinds vandaag merk ik dat in de plasluiers van mijn zoontje ook slijm zit. Zijn plas ruikt sterker en is ietsje geler dan normaal.

Is dit iets om zorgen om te maken, hij is nog steeds vrolijk en alert, drinkt goed en heeft goede volle luiers.

Dit had mijn zoontje ook bij zijn ontlasting vooral als hij verkouden was. En het slijm kan ook komen omdat er in de pamper een bepaald soort middeltje zit waarin de urine oplost en het geel en dikker eruit komt te zien. Vooral met volle plasluiers.

Door personeelstekort is er helaas tijdelijk geen capaciteit om jullie vragen door de jeugdverpleegkundige te laten beantwoorden. Je kunt deze periode wel vragen, tips en ervaringen uitwisselen met andere ouders.

Zit het antwoord er niet bij? Gebruik de zoekfunctie in de community, misschien is er een zelfde soort vraag al eerder gesteld. Of check onze GroeiGids app of groeigids.nl. Je vindt er betrouwbare informatie over gezond opgroeien en opvoeden in elke levensfase.

Je kunt ook je vraag stellen via de GroeiGids ouderchat, beschikbaar in 11 regio’s in Nederland via de GroeiGids app. Of neem contact op met de JGZ organisatie bij jou in de buurt.