Ritme baby 10 weken

Hallo,

Zouden jullie mee kunnen nadenken over het ritme van mijn baby van bijna 10 weken (morgen).
Hij krijgt nog 8 flessen van 120+4, helaas komt hij snachts nog 2 keer voor zijn voeding. Ik heb van het consultatiebureau al de tip gekregen om overdag echt elke 3 uur een fles te geven zodat hij er mogelijk snachts meer tijd tussen gaat laten zitten. Dit gebeurt helaas nog niet.
Het ritme is nu: 7 , 10, 13, 16, 19, 22.30 en dan laten we hem in de nacht zelf komen. Dit is meestal 02 en 05 uur. Vanochtend kwam hij om 05.30 uur voor zijn fles. Hoe kan ik dan hem het snelste terug in zijn ritme krijgen? Of moet ik de tijden los laten en elke dag opnieuw zijn tijden bepalen? En zijn er misschien toch nog tips voor de nacht?

Bedankt voor het meedenken!

Hoi Manon,

Hoe zwaar weegt je baby?
Ik zou meer voeding gaan aanbieden, fles van 150. Dan zal hij er misschien 4 uur tussen laten.

Hallo,
Bij het laatste weegmoment 2 weken geleden woog hij 5285 kg. Maar hij drinkt nu al vaak zijn flessen van 120+4 niet leeg dus ik denk dat grotere flessen aanbieden geen zin heeft. Gelukkig lijkt er ondertussen langzaam aan verandering te komen, afgelopen nacht kwam hij om half 4 en half 7 dus we zijn al voorzichtig blij!