Ongelukjes

Hallo,

Mijn zoontje is 4 gaat al een tijdje naar school.
Maar iedere dag heeft hij minimaal wel 1 ongelukje. En dan niet alleen plas ma ook poep. Zoals vandaag gewoon thuis heeft hij al 3 keer in zijn ondergoed gepoept. Iemand tips of wat ik moet doen?

Door personeelstekort is er helaas tijdelijk geen capaciteit om jullie vragen door de jeugdverpleegkundige te laten beantwoorden. Je kunt deze periode wel vragen, tips en ervaringen uitwisselen met andere ouders.

Zit het antwoord er niet bij? Gebruik de zoekfunctie in de community, misschien is er een zelfde soort vraag al eerder gesteld. Of check onze GroeiGids app of groeigids.nl. Je vindt er betrouwbare informatie over gezond opgroeien en opvoeden in elke levensfase.

Je kunt ook je vraag stellen via de GroeiGids ouderchat, beschikbaar in 11 regio’s in Nederland via de GroeiGids app. Of neem contact op met de JGZ organisatie bij jou in de buurt.

Hallo

wij hebben dit ook gehad en we zijn gaan opletten wanneer ie poept en laten we hem in zijn blote kont lopen dan moest ie wel naar de wc. omdat ie het dan nergens kwijt kan net zo lang doorgaan tot ie op de wc gaat en het voelt. geen luiers meer gebruiken alleen nacht dan nog. zeker veel geduld hebben en niet die luier om doen ik hoop dat je hier iets aan hebt. succes