Fles weigeren 10 maanden

Hallo,

Ik heb een zoon van 10,5 maanden oud nu.

Ik heb altijd borstvoeding gegeven tot hij 9 maanden oud was, hij gaf toen zelf aan liever kunstvoeding te drinken dan de borst dus ben toen gestopt.

Alleen nu wilt hij ineens sinds een week kom de fles niet meer, wat kan hier de rede van zijn?

Er komen ook weer 2 tanden door, maar dat was eerder niet de rede om niet te drinken.
Hij eet wel goed ze broodjes en Sabine eet hij met de pot mee en dat gaat ook heel goed.
Bordje pap gaat ook moeizaam.

Ik heb ook geprobeerd om de fles half om half te geven gemixt met alpro sojadrink groeidrink 1-3jaar. Eigenlijk mag dat dus nog niet, maar kan het veel kwaad om misschien helemaal over te gaan op dit, hij lijkt het namelijk wel lekker te vinden.

Hallo, ik had dat met de eerste ook, bij mij lag het toen aan de flesspeen heb je de juiste maat?

Want doordat ik de verkeerde maat speen haf wilde ze de fles niet omdat er niet snel genoeg voeding eruit kwam.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Bedankt voor de tip! Ik gebruik nu inderdaad al aantal dagen speen L maar nog steeds wilt hij niet de kunstvoeding. Wel drinkt hij dan nu de alpro melk met speen L. Snachts komt hij ook voor een fles en gek genoeg drinkt hij dan gewoon zijn kunstvoeding met speen M