8 maanden: kleding herfst en winter

Mijn tweeling zijn 8 maanden en ik vind het lastig om laagjes en kleding uit te zoeken voor de herfst en winter.
Ze hebben het makkelijk te warm,maar tegelijkertijd ik wil ze niet te dun aankleden.

Hoe kleden jullie kindjes tijdens deze periode?
Hebben jullie hele winter suits gebruikt? (Ik vind ze een beetje te warm voor de Nederlandse winter, maar mensen met ervaring kunnen beter zeggen :wink: )

Alvast bedankt!

Hoi Akira,

Mijn zoontje is nu 14 maand. Mijn zoontje heeft het ook altijd vrij snel warm. Afgelopen winter heb ik in ieder geval nog nooit winter suits gebruikt. Afhankelijk van hoe koud het was dekentje(s) gebruikt i.c.m trappelzak.

Thuis loopt hij nu in een romper, lange broek en lange mouwen T-shirt. Als het wat kouder wordt krijgt hij een trui aan (niet te dik). Als we nu naar buiten gaan krijgt hij een tussen jas aan. Als het echt koud wordt een winterjas. Laagjes zijn altijd wel fijn. Gebruik ook geregeld vestjes. Die kunnen altijd uit, mocht hij het toch te warm hebben.

Nu hij 14 maand is kijk ik vooral wat ik zelf aan zou doen en kleed ik hem vergelijkbaar. Bij 8 maand heb ik altijd extra laagje gedaan vergeleken met mijzelf (dat kan dus ook m.b.v. een dekentje).

Groetjes Linda

1 like